NULOVÉ VADY
Neustálá snaha o zlepšování kvality

Cíle
- základní je změna myšlení všech pracovníků v organizaci
- vysokou kvalitu vnímat jako klíč k zákaznické spokojenosti
a efektivity - být si vědom svého osobního přínosu ke kvalitě
- každý bude znát základní principy, jak kvalitu vyrábět
- vysokou kvalitu vnímat jako klíč k zákaznické spokojenosti
- cíl nulové vady symbolizuje neustálou snahu o zlepšování kvality
Obsah
DVA ZÁKLADNÍ PŘÍSTUPY
- Plánování bezpečných procesů se zaměřuje na identifikaci potenciálních kvalitativních problémů, které vznikají ve vývoji nebo ve výrobě - metoda FMEA (Failure Mode and Effects Analysis)
- Poučení se z chyb ve výrobě - metoda Andon Jidoka
- Identifikace vady - signál Andon
- Zastavení linky (procesu)
- Svolání řešitelského týmu - popis a analýza vady
- Realizace dočasného opatření - rozjezd linky
- Analýza kořenové příčiny řešiteslkým týmem
- Realizace POKA YOKE