KAIZEN - TRVALÉ ZLEPŠOVÁNÍ
Neustálá změna k lepšímu
Cíle
- zajistit neustálé zlepšování procesů
- každý pracovník má právo zlepšovat svou práci
- zahrnout neustálé zlepšování jako součást každodenní práce
- pochopit, že každodenní malé změny procesů vedou
v dlouhodobém horizontu k výrazným přínosům ve zvýšení produktivity a kvality
Obsah
ZLEPŠOVACÍ CYKLUS
- 1PLÁNUJ (PLAN) - rozpoznání problémů, zjištění současného stavu, definování příčiny, návrh opatření, určení odpovědností, termínu
- 2DĚLEJ (DO) - realizace opatření
- 3ZKONTROLUJ (CHECK) - control účinnosti opatření. Došlo opravdu k odstranění problému?
- 4REAGUJ (ACT) - úspěch = zavedení standardu rozšíření a další zlepšování - neúspěch = hledání nového opatření
KAIZEN: Jemné úpravy, obrovské výsledky.
Jak být neustále lepší?
Zavedení KAIZEN filozofie může být přelomovým momentem pro vaši firmu, díky možnostem neustálého zlepšování a inovací. Kladete si otázky?
Jak může KAIZEN změnit denní rutinu firmy?
Jaké jsou první kroky pro zavedení kultury neustálého zlepšování?
Jak můžeme měřit a sledovat výsledky zavedení KAIZEN?
Jak zapojit naše zaměstnance do aktivního procesu zlepšování?
Odpoveď na otázky může být jednoduchá. Nabízíme vám nejen odborné znalosti, ale také praktické nástroje a strategie, které transformují vaši organizaci směrem k výjimečnosti. Společně prozkoumáme, jak KAIZEN:
- Podporuje týmovou spolupráci a inovace na všech úrovních.
- Pomáhá identifikovat a odstraňovat plýtvání v procesech.
- Vede k trvalému zlepšení produktivity a kvality.
- Zvyšuje spokojenost a zapojení zaměstnanců.
Řešení najdete:
LEAN Poradenství: Individuální přístup a řešení přímo pro vaši společnost.
LEAN Tréninky a školení: Nabídka vzdělávacích programů pro celou firmu.